Wahacze trapezowe osi tylnej

Wspornik koła połączony z wahaczami trapezowymi tylnej osi obejmuje ułożony u dołu wahacz trapezowy, umieszczony powyżej wahacz poprzeczny oraz znajdujący się za wahaczem trapezowym poprzeczny drążek kierowniczy. W celu obniżenia masy wahacz trapezowy jest wydrążonym w środku elementem konstrukcji, który składa się w całości z aluminium. Podobną budową charakteryzuje się także wahacz poprzeczny. Sprężyna śrubowa umieszczona jest przy wahaczu trapezowym, amortyzator połączony jest ze wspornikiem koła. To rozwiązanie konstrukcyjne gwarantuje znakomite właściwości jezdne i niepowtarzalny komfort jazdy. (patrz też: podwójne wahacze poprzeczne osi, oś przednia złożona z wahaczy wzdłużnych i podwójnych wahaczy poprzecznych, wielowahaczowa oś tylna, kolumna resorująca McPhersona, czterowahaczowa oś przednia, tylna oś zespolona).